2012. április 28., szombat


Power of Love (18+)
(Mir PoV)



Chapter 7.

Elkerekedett szemekkel figyeltem minden mozdulatát, várva a reakciójára. Ez az ember…kiszámíthatatlan…pont ezért szerettem annyira.
 -
Csak ennyi? Hogy mit keresek itt? Nem is örülsz, hogy látsz? Pedig régen a fél karod odaadtad volna értem…egyébként meg csak gondoltam meglátogatlak. Hallottam mi történt és éreztem, el kell jönnöm, hogy lássam, jól vagy. – mondta felém indulva és az ágyam mellé érve leült a székbe. A szívem a torkomban dobogott és köpni-nyelni nem tudtam. Honnan tudott…rólam? Hisz egyszer sem beszéltünk, de még közös műsorban sem igazán szerepeltünk… És ki mondhatta el neki, hogy mit éreztem iránta?...És hogy most mi történt…?
 -
Figyelj, Hee…
 - Tudom, tudom, nem kéne itt lennem, de amúgy is….szeretnék kérni valamit. – a világ megfagyott, ahogy a vér is bennem. Most már tényleg nem tudtam, mire számítsak. Annyira nem ismertük egymást, mégis ide állít és még kér is.
 - Legyél a barátom. Úgy… – mondta komoly arckifejezéssel. A szívem meghalt, kipurcant, túltelítődött, elhalt, szétrobbant, minden. Hogy vártam erre a pillanatra…hogy akartam és imádkoztam érte. És most mégis milyen felkészületlenül ért.
 - Igen, lehet, hogy ez most hirtelen jött, de amikor megtudtam, hogy mi történt…és amennyire aggódtam érted, rájöttem, hogy szeretlek. Szerelmes vagyok beléd és kellesz. Magam mellett akarlak érezni, szükségem van a szeretetedre… - mondta áradozva, amitől végképp elállt a szavam. Most mit tegyek? Erre vártam évekig, valakire, aki szeret, és aki mellett biztonságban érezhetem magam. Aki hűséges és nem csal meg… Heechul egy finom úriember modorával csak fanservice-re hajlandó és ráadásul mindenki tudta róla, hogy tetőtől talpig meleg. Persze, ők vérbeli ukénak mondták, de csak én láttam meg a benne rejlő igazi, vad, férfias semét, mely a legszenvedélyesebb szeretővé tette. Joonhoz képest viszont csak egy visszahúzódó, félénk kisangyal volt. Lehet, hogy erre volt szükségem tényleg. Egy kis nyugalomra. Joon csak elvarázsolt, az egoizmusa és az izmai rátettek egy lapáttal. És ő úgyis a maga útját járja, naponta új csaj, hát had élvezze. Majd megunja egyszer. De nekem ott lesz Hee. Nem fog elhagyni olyan könnyedén, hisz jól tudom milyen, ha beleszeret valakibe. Siwonnal 3 évig volt együtt, aztán Hangeng szerelme bekavart és vége lett mindennek. Hyung döntésképtelen lett és ahelyett, hogy választott volna, kibújt a döntés alól és hazudva önmagának és másoknak, letagadta az érzéseit. Így következett nála a hosszú időszak, melyet magányosan töltött. Most pedig itt van ez az eset. De tanulva a hibájából, inkább döntök. Elhatároztam magam és egy mosolyt erőltettem az arcomra.
 - Szeretlek.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése