2012. április 29., vasárnap


Power of Love (18+)
(Mir PoV)


Chapter 11.

A félhomályban sétáltam, semmit sem láttam, még a földet sem, amin lépkedtem. Hol vagyok? Kérdőn körülnéztem és megláttam Joont. Mosolyogva rohantam volna felé, de ő szomorú arcát elfordította, majd lassan eltűnt.
 -
Joon, ne!! – kiabáltam, de csak két kezet éreztem, amint megráznak. Kipattantak a szemeim és szembe találtam magam Heechul arcával.
 -
Sshhh...Nyugi…csak egy álom volt… - csitítgatott és karjaiba foglalva ringatni kezdett. Borzasztó álom….rémes…
Az órára pillantva sóhajtottam és visszasüppedtem az ágyneműbe. Az első este nála, és máris gondok… Remélem ez csak a változások miatt van és idővel elmúlik… Legalább nem hajnali 2-kor riadtam, hanem reggel felé...
 -
Figyelj Mir…mutathatok neked valamit, ha már úgyis ébren vagy? – kérdezte az órát nézve.
 -
Ömm…persze… - nem tudtam mire számítsak ilyen korán, hisz csak siettetett és átöltözés nélkül felkapott egy pokrócot, majd megfogta a kezem és kivezetett a kertbe a domb tetejére. Leültünk a fedett hintaágyra és bebugyolált minket a pokrócba.
 -
Nézd. – mutatott az égre kelet felé. Gyönyörű  színektől tarkállottak a felhők: rózsaszín, piros, lila, kék, narancs….olyan szép… Majd feltörtek a nap első sugarai és megvilágították a domboldalt. Csillogó szemekkel Heechulra néztem, aki mosolyogva átölelt és magához húzva lágyan megcsókolt.
Mikor elengedett, fejem vállára téve lehunytam a szemem. Nem telt bele sok idő és éreztem a nap melegségét a pokrócon át, valamint azt a belső meleget, amit Heechul szeretete adott.  Imádtam…olyan volt mint a tökéletes pasi. Felálltunk, majd megfogta a kezemet és lassan bementünk a házba reggelizni.
 -
Mit kérsz? Rántotta jöhet vagy a müzlit jobban szereted? – kérdezte elbűvölő hangon és kihúzta a széket, hogy üljek le.
 -
Rántottás müzli? – sosem voltamaz unalmas, megszokott dolgok híve, ráadásul szerettem az ínyencségeket. Még ha kicsit furák is voltak…
Meglepődött, de bólintott és már lassan éreztem is a tojás isteni illatát. Mikor kész lett, leült mellém és félénken megkóstolt egy falatot. Elkezdte rágni, majd tovább…és...tovább és…elismerően bólintott.
 -
Te Mir…zseni vagy, mondtam már? – hízott a májam, de ami igaz, az igaz. Lehet idiótának tűnök, de mögötte mindig komoly érvek vannak, amit Joon persze sosem tudott felfogni, épp ezért volt ő a csapat leghülyébb és én a legőrültebb tagja.
 -
És mit csinálunk ma, ha nem mehetek ki? – ez a kérdés foglalkoztatott a legjobban. Nem voltam kocka, mint Kyu, se nem gyúrós, mint Joon, de még csak nem is próbáltam csajozni, mint Seungri. Komolyan most így belegondolva nagyon fura vagyok…Néha Key és Kevin társaságában átbeszéltük az éjszakát, ruhatárat rendeztünk, de kész, ennyi. Próbák max, semmi sport vagy ilyesmi.  Nem is értem, hogy maradhattam mindvégig ilyen kis vékony.
 -
Filmezés? Más most nem jut eszembe.
 -
És mit nézünk meg? Valami vígjátékot? Vagy nem tudom. – nem ismertem még annyira hogy tudjam mit szeret, de azért reméltem, hogy egyezik az ízlésünk.
 -
Azt hiszem…áhh megvan. – mosolyra húzta ajkait és a kanapéhoz kísért. Csak pizsi volt rajtam, rajta pedig csak egy bokszer, ami felettébb szexivé tette. Visszaült mellém, majd mikor elindult a film, azt httem sikítozva ugrok fel. A kedvencem volt!!! Egy kicsit perverz, egy kicsit vicces, plusz romantika, akció…aaa, honnan tudta? Izgatottan kezdtem nézni, közben volt, hogy eltakartam a szemem, hogy összehúztam a pokrócot, de a végén majd’ elsírtam magam. Egyik kezemmel számat takartam el, másikkal Heechul kezét szorítottam. Pár könnycsepp gördült le arcomon és Hee nyakába borultam.
 -
Ugye te nem fogsz elhagyni? Soha! Mondd, hogy sosem hagysz el! – utasítottam sírva, de válasz helyett megfogta az államat és megcsókolt. Ezt igennek vettem és nyakát átkarolva hevesebben csókoltam vissza. Nem tudom mi ütött belém, de magamra húztam és ujjaimmal enyhén megnyomva, végigsimítottam nyakán és megszorítottam vállát. Egy pillanatra megállt, majd végignézett rajtam és nyakam csókolva nekem esett. Csókjaival elárasztotta felsőtestemet, majd teljesen lehúzta rólam a pizsama felsőt, s halk sóhajokat csalt ki belőlem. Nem telt bele pár perc és már az alsót szedte le rólam. Jobb volt így ruha nélkül, de…valamire emlékeztetett…aztán a gondolat gyorsan szertefoszlott, mikor valami forrót éreztem combom tetejénél. Heechul nyalta végig egészen a férfiasságom tetejéig, ami még hangosabb nyögésekre késztetett. Nem bírtam ellenállni neki, hajába markoltam és ott tartottam, ő pedig készségesen teljesítette minden kimondatlan vágyamat.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése