2012. április 28., szombat


Power of Love (18+)
(Mir PoV)





Chapter 2.


Légzésem szaporább lett, a szívverésem is felgyorsult, de mintha egyszerre azonnal leállt volna. Joon ajkait az enyémre tapasztotta és kezét derekam köré fonta. Nyelvét lassan végighúzta alsó ajkamon beengedést kérve, amit pár másodperc múlva meg is kapott. Életemben nem éreztem még ilyesmit…ez lenne a…csók? Nyelvünk játszadozni kezdett, de közben észre sem vettem és hátam máris a fallal találkozott. A csók egyre hevesebb lett, már-már kapkodtunk a levegőért, csípőjét pedig az enyémhez nyomva, még jobban a falhoz szorított. Azonnal éreztem, hogy kezd szűk lenni a nadrágom. Az a különös, bizsergető érzés sose múlik, ha a közelemben van…Mostanra már szinte égetővé vált. Akartam…kívántam…azonnal. Ujjait lassan becsúsztatta felsőm alá, majd egyre feljebb húzta. Kezem felemelve segítettem, hogy könnyebben le tudja venni, majd átkaroltam nyakát, és ajkaival tovább kényeztette csupasz bőrömet. Teste az enyémhez simult és nadrágja egyre jobban nyomta az enyémet. Szája mellkasomhoz ért és tudván, hogy mi az egyik legérzékenyebb pontom, mellbimbóm körül kezdett nyelvével körözni és azt szívogatni. Halkan felnyögtem és hajába túrva még közelebb húztam magamhoz, erre felindulva megemelt és erősen a falnak döntött. Lábaim átkulcsoltam dereka körül és vállába kapaszkodva élveztem lassú és apró mozdulatait nadrágon keresztül. Igaz, nem érezhettem még magamban, de csak annál jobban vágytam rá. Mikor már nem bírtam magammal, lehajoltam hozzá és minden rezdülésnél nyögtem egyet a fülébe. Ezzel még jobban felhergelve magához rántott a faltól és bevitt a szobába, majd az ágyra téve végre fölém magasodott. Láttam szemében a szenvedélyt és tudtam, hogy most már nincs visszaút akkor sem, ha nem akarom. Egyik kezével fejem mellett támaszkodott, másikkal az övemet bontogatta és nadrágomat gombolta ki, majd húzta le, ügyelve arra, hogy még véletlenül se érjen a már szinte égetően lüktető férfiasságomhoz. Miért kell kínoznia? Ezután levette a sajátját is, majd egy kaján vigyor kíséretében elkezdte belső combomat simogatni. Ha ez nem lett volna elég egyik ujját végighúzta boxerem domborodásán. Hangosan felnyögtem, hisz ezért az érintésért égtem évekig…De a durvább része még csak most következett. Benyúlt a vékony ruhadarab alá és kínzó lassúsággal simogatni kezdett.  Beharaptam az alsó ajkam, hogy elfojtsam a nyögéseket, de ujjait kétség kívül profi módjára mozgatta. Ha így folytatja, percek kérdése és itt helyben elmegyek…de mintha csak gondolatolvasó lett volna, abba hagyta és lehúzta rólam a boxert. Végignézett rajtam és önelégülten mosolyogva levette magáról is az utolsó ruhadarabot. Visszafeküdve csípőjét hirtelen az enyémhez nyomta és összedörzsölte merevedésünket. Elakadt a lélegzetem is, úgy éreztem, mindjárt felrobbanok… Aztán elérkeztünk oda, amitől a legjobban tartottam. Mindig is tudni akartam, mit tartogat az ágya melletti kis éjjeli szekrényben, de bárcsak ne akartam volna. Kivett egy tubus síkosítót és egy jó nagy adagot nyomott belőle a kezére. Legalább egy kicsit törődik velem, hogy ne legyen olyan rossz… Inkább becsuktam a szemem, hogy ne is lássam, de éreztem, hogy féloldalasan rám nehezedik és…ahw…az egyik ujjával köröz, majd…
 - Ahh!! – nyögtem összeszorított szemekkel, mikor lassan felnyomta. Pedig ez még semmi nem volt. Pár perc mozgatás után csatlakoztatta a másodikat. A lepedőbe markoltam és próbáltam veszteg maradni. Éreztem még ajkait, ahogy lágyan megcsókol, ezzel is könnyítve, hogy ellazuljak. Azonnal felengedtem, amit ki is használt. Egyik kezével ráfogott merevedésemre és finoman körbefogva húzogatni kezdte, közben viszont hátul a bejáratnál húzta el magát többször is, amivel szinte az őrületbe kergetett.
Ne kínozz…kérlek… - nyögtem kéjesen és úgy tűnt hatott rá. Lassan elkezdett behatolni, de néha megállt, hogy szokjam az érzést. Mikor viszont már a felénél járt, egy nagy lökéssel felnyomta a többit is. Testem megfeszült, fejem az ágynak vetettem és szinte imádkoztam, hogy legyen vége. Borzasztó érzés volt, mintha tüzes vassal akarnának szétszakítani. Az sem segített, hogy elkezdett mozogni. Először csak finoman, aztán egyre hevesebben. Körmeim hátába mélyesztettem és kieresztettem a torkomból feltörő sikolyszerű nyögéseket, de mintha oda se figyelt volna, csak folytatta tovább. Már lassan ott tartottam, hogy leállítom, hogy hagyja abba, de inkább magamban tartottam. Ez így nem jó, nagyon nem tetszik… Próbáltam nem a fájdalomra fókuszálni, de nem ment. Képtelen voltam rá. Pár lökéssel később viszont éreztem valamit. Kezét ismét elkezdte mozgatni, de túl jól csinálta… Nem bírtam tovább, ügyes ujjainak köszönhetően nevét kiáltva elmentem, de ő tovább lökött. Most már végképp nem élveztem, kínszenvedés volt, de erősebb lökések sorozata után a maga férfias hangját hallva éreztem, hogy belém áramlik valami meleg és folyékony. Ez hiányzott… Mocskosnak éreztem magam, borzasztóan mocskosnak. Szükségem volt egy alapos fürdésre. Joon kimerülten kihúzta magát és mellém dőlt az ágyra. Ő majd megfürdik, ha felébredt, most had aludjon… Kikeltem az ágyból, de ijedten tapasztaltam, hogy alig bírok járni és borzasztóan fáj az alfelem. Uhh, erre nem számítottam…de legalább még egy ideig nincs próba. Kibotorkáltam a fürdőbe, majd beálltam a zuhany alá és megengedtem a forró vizet.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése