2012. április 28., szombat


Power of Love (18+)
(Mir PoV)



Chapter 10.

Mosolyogtam, bár belül tele voltam kételyekkel. Mi van, ha nem fog működni? Ha…történik valami? Bár ezek után nem hinném, hogy fog… Heechullal fogok lakni, ő majd vigyáz rám, boldogok leszünk, az MBLAQ-et ugyanúgy a testvéremként fogom kezelni és jól elleszek. Tökéletes. Igaz, még nem ismerem annyira Hee-t, nem tudom, hogyan viselkedik az ágyban vagy milyen ha dühös… Előbb ki kell ismernem, aztán oké lesz minden.
Körbevezetett a lakásban, majd utolsóként mutatta meg a hálót. Valahogy sejtettem, miért, de tévedtem. Ahelyett, hogy letámadott volna, csak az ágyhoz vezetett és leültetve hozott egy pizsamát, ezután kiment és meghagyta, hogy menjek fürdeni, ő majd később jön. Ahogy kérte, lezuhanyoztam és visszamentem a hálóba. Befeküdtem a takaró alá és vártam…de nem jött. Órákon át fent voltam, majd végre hallottam, ahogy belép az ajtón és feljön a lépcsőn. A szívem repesett az örömtől, majdnem eljátszottam azt, amit Joonnál, de féltem, hogy ugyan az, történne, így inkább izgatottan az ágyamból figyeltem. A kilincs megmozdult, és belépett az ajtón egy csokor virággal a kezében, majd az ágyamhoz jött és megcsókolt.
 -
Ez a tiéd. Sajnálom, hogy megvárattalak. – mondta, majd kisimított egy hajtincset az arcomból és a csokrot az asztalra téve megölelt. Azt hiszem…tényleg boldogabb vagyok.
Követte a példámat, így ő is megfürdött és visszajött mellém. Karjaival átölelte derekam és egymás mellett lassan elaludtunk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése