2013. január 24., csütörtök

Random Smut

(Optional bias)18+




(Ez az írás a gondolkodás teljes kizárásával, pusztán ösztöneim és az írás pillanatában képzelődéseim által megtapasztalt érzések felhasználásával keletkezett, tehát lehet benne szerkesztési hiba, esetleg egy cselekvés sokszori ismétlése. Az eddigi alkotásokhoz képest sokkal rövidebb és nyersebb, nincs átdolgozva, nyomokban előfordulhat benne obszcén szó vagy közfelháborodást kiváltó írásmód - ezeket próbáltam csökkenteni -, elolvasása csak saját felelősségre.)


Éreztem, ahogy erős ujjaival elkapja derekam, magához ránt és szorosan hozzám simulva nyakamba csókol. Egyik kezével beletúrt hajamba, majd megmarkolta és egy rántással hátrahúzta fejemmel együtt, hogy éles fogait mélyen nyakhajlatom puha bőrébe vájhassa. Felszisszentem a hirtelen fájdalomra, de nem érdekelt semmi, többet és többet akartam belőle, bármi áron.
Egy szempillantás alatt a falnál találtam magam, alig tudtam védekezni az ütközés ellen, de ha már oda kerültem, picit eltávolodtam onnan altestemmel, hogy könnyen hozzáférhessen. Kapott is a kedvező helyzeten, fehér szaténruhám alját egy mozdulattal felhúzta és izmos ujjaival hezitálás nélkül végigsimított csipkés fehérneműm korcán. Beleremegtem az érzésbe, de abba még inkább, hogy a kezdeti puszta cirógatás hamarosan átváltott körözgetésbe, majd ritmusos izgatásba. Fejem először a falnak támasztottam, de mikor hátulról ismét hozzám simult, vállának vetettem és úgy nyögdöstem a túlfűtött szavakat.
Önelégült vigyorral pillantott ziháló, kipirult arcomra, s tekintetét végigvezetve testemen, leért szorgosan munkálkodó ujjaihoz. Legnagyobb bánatomra egy pillanatra megállította őket, de nem sokáig sajnálkozhattam, valami egészen más következett.
Megfordított, lehajolt elém, majd térdére ereszkedve fogaival szinte letépte rólam a csipkét és lábaim szétfeszítve mohón falni kezdett. Alig bírtam elfojtani a torkomból feltörő hangos sikolyt, főként mikor a mélyre jutás érdekében vállára emelte egyik lábam.
Akaratlanul is hajába túrtam, halkan könyörögni kezdtem, hogy menjen még mélyebbre, és csinálja durvábban, de az ő játékát játszottuk, úgy tett, ahogy és ameddig csak akarta. Ha úgy gondolta volna, napestig az előszobában nyalhatott volna, hallgatva folyamatos, egyre hangosodó, majd egyre rekedtesebb kiáltásaimat. Most azonban mást tervezett, láttam rajta.
Mikor nyelvével eléggé szétdolgozott, felhajolt és államnál fogva magához rántott, hogy erőszakosan, ajkaim tépve törjön be számba, megismertetve saját ízemmel. Ujjait ismét hajamba vezette, tincseimbe markolva nyomott le a földre és duzzadt ajkait megtörölve figyelte, ahogy vágytól remegő kezekkel lehúzom sliccét és nadrágját bokszerével együtt letolva előveszem veszettül meredező tagját.
Hezitálás nélkül a számba vettem és azonnal mozgatni kezdtem rajta a fejem, közben szívogatva, ujjaimmal pedig tövénél gyűrűzve próbáltam a lehető legnagyobb élvezetet adni. Szinte rögtön hallottam és láttam is az eredményét, hangosan zihálva párszor meglökte csípőjét, hogy mélyebbre juthasson torkomban. Akármennyire is szerettem volna, csak az előváladékot sikerült kicsalogatnom belőle, túl hamar rántott le magáról. Igaz, nem sokáig bántam, mert a következő pillanatban már gondolkodni sem volt időm. Lelökött a szőnyegre, fölém magasodott és félig lecibált ingét a maradék ruhával együtt most letaszítva magáról, szorosan hozzám nyomta csípőjét. Az én fehérneműm már útközben lekerült, de szerencsére a pántok amúgy sem tartottak volna sokáig, megkönnyítve ezzel az egész procedúrát.
Apró, de vad csókokat kezdett elhinteni kulcscsontomnál, melyek minden érintésnél tüzes vasként perzselték bőröm, ujjaival viszont letért lábaim közé, ahol nemrég még nyelve járt. Nem szórakozott sokáig, egy helyett rögtön kettőt tolt fel és szinte azonnal heves mozgásba is kezdett velük. Nyögéseimet már messze nehezebb volt csitítani, csak néha csókjai fojtották magamba, de ez érdekelt a legkevésbé. Amit kezével művelt, abba beleremegett az egész testem és libabőr jelent meg minden végtagomon. A kettőt követte a harmadik, kulcscsontom pedig dekoltázsom és melleim. Élvezettel időzött el a közöttük lévő völgyben, de még szívesebben hallgatta észveszejtő sóhajaimat, mikor nyelvével bimbóim körül kezdett körözni. Minden erőmre szükségem volt, hogy ne adjam meg neki a hallgatás örömét, de percek alatt megtörtem. Kezei, s ajkai közös ingerlésére megadta magát a testem és átvették felettem az irányítást az élvezet hullámai. Hol gyengébben, hol erősebben, de nagyjából úgy nyöghettem, mint egy kezdő kurva az első két alkalommal. Keservesen és gyönyörért imádkozva. Ujjaim nem csak túrták, de markolták és tépték is tincseit, erősen befolyásolva a rajtam munkálkodó tűrőképességét.
Nem tudom, hány perc telhetett el így, teljes, színtiszta élvezetben, de mire föleszméltem, már azt éreztem, ahogy széjjelebb tárja lábaim és egy határozott lökéssel tövig nyomja magát. Szívszaggató sikoly tört fel ajkaim közül, fejem hátravetettem, hátam is ívbe feszült, de tagadhatatlanul élveztem minden másodpercét. Ahogy mozogni kezdett, azt hittem majd' ketté szakadok, de könyörögtem, hogy menjen még mélyebbre, hogy úgy dugjon mint még soha, azt akartam, hogy legalább egy hétig járni se legyek képes. Most végre meghallotta szavaim, a lehető legdurvább tempóra váltott és bőröm folyamatosan harapdálva dugott könyörtelenül bele a szőnyegbe. Izzadt testünk már csupa mocsok volt, szinte tapadtunk egymáshoz a ránk ragadt piszoktól, de most csak a gyönyör számított, az a mérhetetlen élvezet, melyet testünk ritmusos mozgása adott. Nyögéseim kontrollálhatatlanul törtek fel mellkasomból, éreztem a végét, hogy hamarosan elmegyek, így körmeim hátába vájva mozgattam be én is a csípőmet. Rá sem kellett sokat várni, amint egy rekedtes, elhaló sikollyal elélveztem, már telített is el forró, fehér nedvével.
Pár utólökéssel próbálta levezetni a vad menetet, de aztán lihegve és teljesen kimerülve omlottunk egymásra.


Az ajtó kinyílt, én pedig képzelődésemből felriadva kisiettem elé az előszobába. Amint levette cipőjét, megálltam előtte és a külön kis meglepetésem forgatókönyve szerint ledobtam szatén köntösöm, hogy felfedjem szintúgy szatén kisruhám, valamint csipkés fehérneműm. Reakciójára sem várva, kacagva elindultam a háló felé, de ekkor éreztem, ahogy erős ujjaival elkapja derekam, magához ránt és szorosan hozzám simulva nyakamba csókol....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése